
SUSTENABILITATE
2022-2025
SUSTENABILITATE
2022-2025
2022-2023
F.E. SMARALD a fost constituită în 2021 în cadrul proiectului INTEGRAT – Integrare socio-profesională prin consiliere și practică la locul de muncă, cod MySmis 2014+:130639 cu scopul insuflării spiritului antreprenorial elevilor de la Liceul Tehnologic "Petru Rareș" din Bârlad. F.E. SMARALD și-a desfășurat activitatea în cadrul restaurantului propriu, oferind clienţilor produse şi servicii de calitate într-un ambient plăcut. Personalul restaurantului este format din 15 tineri energici şi cu iniţiativă de la clasa a XI-a AP, care pun în practică ideile şi cunoştinţele acumulate pentru ca dumneavoastră, clienţii noştri, să petreceţi momente de neuitat la RESTAURANTUL SMARALD.
ORGANIGRAMA FIRMEI

CATALOG
2023-2024
F.E. SMARALD și-a desfășurat activitatea în cadrul restaurantului propriu, oferind clienţilor produse şi servicii de calitate într-un ambient plăcut. Personalul restaurantului este format din 15 tineri energici şi cu iniţiativă de la clasa a XII-a AP, care pun în practică ideile şi cunoştinţele acumulate pentru ca dumneavoastră, clienţii noştri, să petreceţi momente de neuitat la RESTAURANTUL SMARALD.
Pornind de la obiectul de activitate, reprezentanții firmei de exercițiu SMARALD S.R.L. din Vaslui au stabilit următoarele funcții și compartimente:
- Director general - 1 post
- Compartimentul secretariat - 1 post
- Compartimentul contabilitate - 2 posturi
- Compartimentul comercial - 2 posturi
- Compartimentul marketing - 4 posturi
- Compartimentul restaurație - 4 posturi
- Compartimentul personal/resurse umane - 1 post.
PRODUSE
FURNIZORII
Principalii furnizori ai restaurantului se găsesc în imediata apropiere și aprovizionările se vor face cu mijlocul de transport pus la dispoziție gratuit de către aceștia. Se va asigura, pe cât posibil, o aprovizionare optimă cu materii prime și diminuarea stocurilor cu termene de valabilitate reduse. Pentru unele produse (fructe exotice, condimente) stocurile pot fi mai mari.
CLIENȚII
Clienții potențiali vizați sunt copii, femei și bărbați și persoane cu probleme medicale, o pondere ridicată deținând-o cei cu vârsta cuprinsa intre 30-40 de ani. Pe termen lung cei de 20-30 ani formează o parte importantă, aceștia făcând parte dintr-un segment de consumatori în formare, care în viitor pot deveni fideli. În cadrul firmelor de exercițiu, prin "meniul zilei" si reducerile acordate, se identifică salariați care pot apela la produsele noastre de calitate superioară. Consumatorii vizați de afacere se deosebesc prin comportament și ocupatie (oameni de afaceri, intelectuali, funcționari). Calitatea acestor clienți potențiali este data de posibilitățile lor financiare si de disponibilitatea lor de a cheltui pentru a-si oferi un serviciu de bună calitate.
PREMISE ALE DEZVOLTĂRII PE PIAŢA REALĂ
Continuarea activităților F.E. SMARALD S.R.L. pe piața firmelor de exercițiu vizează dezvoltarea unor parteneriate cu firmele care acționează în cadrul pieței ROCT și atragerea de noi clienți pe termen mediu. Pe termen lung echipa de management a firmei urmăresc extinderea afacerii și cucerirea de noi segmente ale pieței ROCT.
2024-2025
F.E. SMARALD și-a desfășurat activitatea în cadrul restaurantului propriu, oferind clienţilor produse şi servicii de calitate într-un ambient plăcut. Personalul restaurantului este format din 15 tineri energici şi cu iniţiativă de la clasa a XI-a C, nivel de învățământ liceal, care pun în practică ideile şi cunoştinţele acumulate pentru ca dumneavoastră, clienţii noştri, să petreceţi momente de neuitat la RESTAURANTUL SMARALD.
OBIECTIVE STRATEGICE
Principalele obiective strategice ale F.E. SMARALD S.R.L. sunt:
- Fidelizarea clienților prin oferirea reducerilor de până la 20%;
- Dezvoltarea unui număr de minim 3 parteneriate pe piața firmelor de exercițiu;
- Promovarea eficientă a firmei de exercițiu, utilizându-se instrumente specifice de publicitate (site, fluturaș, pliant, spot publicitar).
ANALIZA SWOT

PRODUSE
PROMOVARE
- Pagină web: fe.restaurant.smarald (webnode.ro)
- Slogan: "Anytime is food time", "Ca la mama acasă"
Promovarea este foarte importantă pentru menținerea și dezvoltarea afacerii. În elaborarea materialelor promoționale (afiș, pliant, ofertă, meniuri) s-a pus accent pe unicitatea serviciului prestat. Mesajul și conținutul informațiilor transmise prin materialele promoționale s-au axat pe ideea oferirii unui serviciu deosebit. Textul mesajului a remarcat varietatea meniului, originalitatea și calitatea acestuia. În stabilirea prețurilor s-a avut în vedere prețul specialităților culinare oferite de concurență; în acest caz prețul a fost asemănător.
